Historier der samler – og styrker forretningen

Der er ingen tvivl om, at storytelling virker. Forskning såvel som konkrete erfaringer viser, at vi forstår, husker og engagerer os mere ved hjælp af fortællinger. I USA har de gjort brug af det, de kalder ’the money making story’ i årevis og 90% af amerikanske virksomheder fortæller, at de bruger storytelling og content marketing. Tallene viser nemlig, at det er både billigere og mere effektfuldt at bruge historier og værdibårent indhold fremfor traditionel PR.

Vi forstår, husker og engagerer os mere ved hjælp af fortællinger, vores kunder forventer, at vi forholder os til deres værdier og involverer dem via fortællinger og vi ved at både medarbejdere og kollegaer i stigende grad bliver i stand til at fungere som ambassadører, hvis de bliver klædt på med de rette værdifortællinger.

GET AJOUR

Vi fortæller om din virksomhed med alle de virkemidler og elementer, som en god historie har – og stiller skarpt på de værdier, der gør jer unikke og nemme at huske.